Produkt
Produkt
Hva er LeadJabber
Prospektering
Sekvenser
Engager
Analyse & Rapport
Integrasjoner
Gateway
Gmail
Outlook
Linkedin Sales Navigator
Profesjonelle tjenester
Prospekt Service
Outreach Sekvens Service
Møtebooking Service
Løsning
Funksjon
Salgsteam
Kundeansvarlig
Kundesuksessteam
Markedsføringsteam
Forretningsbehov
Generer flere leads
Konverter flere muligheter
Overgå kundens forventninger
Priser
Ressurser
Ressurser
Blogg
Kunnskapsbase
E-Bøker
Delta
Webinar
Event
Kontakt
Kontakt
Support
LOGIN
BE OM DEMO
LEADJABBER BLOGG
Case study: Hvordan Storoslo Containerservice genererte 1.6 millioner NOK i nye repeterende inntekter
By
LeadJabber AS
on
1. November 2021
Case study: Storoslo Containerservice. Les vårt kundecase og se hvordan det ble generert 1.6 millioner NOK i nye repeterende inntekter.
Les mer
Slik fikk iMAL Norge 40 kvalifiserte kundemøter ved hjelp av LeadJabber metodikken
By
LeadJabber AS
on
28. October 2021
Slik fikk iMAL Norge 40 kvalifiserte kundemøter ved hjelp av LeadJabber metodikken.
Les mer
Hvordan skrive tekst for oppfølging på e-post
By
Øystein Storkås
on
18. February 2021
Oppfølging på e-post eller kanskje bedre kjent for noen som follow-up email er uhyre viktig når man driver med e-post outreach. For dere som ikke vet hva en oppfølging på e-post er, så dreier det seg om den eller de e-postene du sender etter du ikke har fått noe svar på for eksempel første e-post du sendte.
Les mer
Vil AI/maskinlæring gi oss en salgsrevolusjon?
By
Rune Storkås
on
5. February 2021
Vi har allerede gjort store fremskritt innenfor automasjon av salg og markedsføring, men vil AI føre til en enda større revolusjon av salg og markedsføring i fremtiden? De fleste som arbeider med AI/Salg i dag ser ut til å mene at det vil skje enten man liker det eller ikke.
Les mer
Hvordan bruke AIDA modellen i E-post Outreach
By
Øystein Storkås
on
1. February 2021
I dette innlegget vil jeg forklare hvordan man kan bruke AIDA modellen i e-post outreach. Grunnen til at jeg definerer det som AIDA i e-post outreach er fordi AIDA modellen kan benyttes i markedsføring og salg generelt. Kanskje du til og med benytter AIDA fra før av uten å tenke så mye over akkurat hva det heter.
Les mer
Prospektering - Finn rett kontaktperson til epostkampanjer
By
Ole Mathis Eng
on
10. September 2019
Epost-prospektering er en vital del av det å lykkes med dine epost-kampanjer. Her er noen tips for å finne de riktige kontaktpersonene.
Les mer
1
2
3
…
6
Next »
facebook-square
linkedin-square
linkedin
angle-down
pencil
database
envelope
graduation-hat
book
users
calendar-full
laptop-phone
bubble
chart-bars
rocket
sync
magnifier
arrow-right
layers
funnel