LeadJabber Blogg
En blogg om LeadJabber, marketing & sales automation
Prospektering – Finn rett kontaktperson til epost-kampanjer
Epost-prospektering er en vital del av det å lykkes med dine epost-kampanjer. Her er noen tips for å finne de riktige kontaktpersonene.
E-post markedsføring tips: 10 ting å huske på
Det vi alle ønsker når vi driver med e-post markedsføring er høye åpne rater, mange klikk og mange konverteringer. Målet med e-posten er ofte å få til et person til person møte eller telefon møte med en mulig fremtidig kunde.
E-post database: Det handler ikke om å ha flest kontakter
Det er viktig å holde e-post databasen up to date. Målet burde ikke være å få størst mulig liste for å sende e-poster og nyhetsbrev.
Beste tidspunkt å sende e-post
Etter at du har segmentert ut hvem du skal sende til og du har lagd en e-post som du mener har godt innhold, rett design og en sterk tittel, er neste steg å finne beste tidspunkt å sende e-posten din.
E-post tittel: Hvordan skjære gjennom støyen
Hvordan skriver du en e-post tittel som skjærer gjennom støyen? Riktig valg av e-post tittel er helt avgjørende for at e-posten har suksess.
E-post med kun tekst eller e-post med design
I dette innlegget skal jeg forklare forskjellen mellom e-post med kun tekst og e-post med design. Det er ikke noe 100% fasit på hva som er best, selv om mange nok vil ha en mening om det.
Hvordan skrive god tekst til dine e-poster?
I dette innlegget skal jeg forsøke å forklare hvordan en god tekst i dine e-postkampanjer kan utgjøre en forskjell.
E-post Segmentering: Mindre lister, større fokus
E-post segmentering handler om å skille ut e-postlisten i mindre lister basert på ulike kriterier. Finn ut hvorfor du bør gjøre det og hvordan du kommer i gang.