Cold calling er
ikke nok

Cold calling var vårt foretrukne verktøy
for å skaffe flere leads og booke møter.
Men over tid har både folks vaner og teknologien endret seg. Det er et stort problem, men heldigvis finnes det en løsning.

Klar til å prøve?

Kundereferanse: Elevate Productions

Se referansevideo og les mer om Elevate Productions sin reise med LeadJabber nedenfor.

Før de brukte LeadJabber

Elevate Productions AS var et relativt nytt videoproduksjonsselskap. Takket være grunnleggerens omfattende salgserfaring skaffet selskapet sine første kunder gjennom Cold calling. Dette var tidkrevende og gjorde det vanskelig å skalere virksomheten i ønsket tempo. I løpet av de første 12 månedene i drift hadde selskapet en omsetning på omtrent 150 000 NOK.

Etter å ha brukt LeadJabber

Når Elevate Productions implementerte salgs- og outreach-programvaren fra LeadJabber, opplevde Elevate Productions en betydelig vekst og forbedring i sine forretningsprosesser.

Med bruk av LeadJabber opplevde Elevate Productions en betydelig omsetningsøkning hvor de, de påfølgende seks månedene økte omsetning til 940 000 NOK, og etablerte seg som en robust og pålitelig aktør i markedet.

Denne raske suksessen ble understreket av Elevate evne til å utkonkurrere etablerte konkurrenter og sikre rammeavtaler med store bedrifter. Deres urokkelige forpliktelse til kvalitet har gitt dem tillit og troverdighet, og plassert dem som en spydspiss i bransjen.

Vokser videre

Elevate Productions' ambisjoner strekker seg utover landegrensene. De har utvidet sin rekkevidde fra kun å levere tjenester i Norge, til også å levere sine tjenester til Sverige og Estland. Noe som demonstrerer den internasjonale appellen til deres produkt. Denne dedikasjonen til vekst posisjonerer Elevate for fortsatt suksess i årene som kommer.

LeadJabbers programvare har vært en avgjørende komponent i Elevate Productions' suksess, og har gjort det mulig for dem å vokse raskt og effektivt.

Visste du...

Foretrukket kontaktmetode

8 av 10 bedriftsledere foretrekker e-post som deres første kontaktpunkt fremfor en kald telefonoppringning.

Salgseffektivitet

Du kan nå langt flere kunder mye raskere ved å bruke e-post enn noen annen kanal.

En ønsket dialog

Ved å la kunden delta i prosessen ved å svare selv, får du mye bedre forankrede møter.

Gå til markedet

Kald e-post er en fantastisk strategi for å gå til markedet. Den er rask, effektiv og sparer deg mye tid.

Verdifull tilbakemelding

Kald e-post er en fantastisk strategi for å gå til markedet.

Din tid er verdifull

Unngå å bruke tid på de som ikke er i en kjøpsfase akkurat nå.

Vil du vite mer?

Klikk på knappen nedenfor for å avtale et møte med oss. I møtet vil du få en oversikt over hvordan LeadJabber fungerer og hvordan du kan implementere flere fordeler i salgsstrategien din.

Vi vet at alle bedrifter er forskjellige, og vi vil gjerne høre mer om hvordan din nåværende salgsstrategi fungerer for å kunne anbefale egnede løsninger.

Gå til markedet

Salesforce.com brukte kald e-post for å nå ut til en målgruppe som de ønsket å skape en dialog med. Poenget med denne strategien var å gå raskt ut i markedet, skape bevissthet og engasjement rundt merkevaren og produktet, og samtidig booke møter med selgere som holdt demoer.

Flere selgere og møtebookere gjorde dette i stor skala, og suksessen var umiddelbar. Metoden er rask og effektiv, og vil oppfattes som profesjonell hvis du har et seriøst og ekte innhold.

Og selvfølgelig vil du kommunisere godt med potensielle kunder, men hvem vil vel ikke det?

Hvis du vil lese mer om hvordan Salesforce gjorde dette, kan du finne boken From Impossible to Inevitable av Aaron Ross, en bok vi kan anbefale.

Oppfølging er nøkkelen

I alle bransjer er det avgjørende å ha en effektiv strategi for oppfølging av både nye potensielle kunder og eksisterende kunder. Hvis du forsømmer en av disse gruppene, kan det få negative konsekvenser for bedriftens vekst og lønnsomhet.

Oppfølging er viktig

Alle som jobber med salg vet at salget ofte skjer i oppfølgingen. Men til tross for denne kunnskapen er oppfølging ofte en av de mest utfordrende sidene ved salg. Hvorfor er det slik? Fordi det er lett å la seg rive med i jakten på nye muligheter.

LeadJabber: Automatisert oppfølging på alle stadier

LeadJabber løser dette problemet ved å gjøre det enkelt å automatisere oppfølgingen, ikke bare i første kontakt med potensielle kunder. Oppfølging kan automatiseres i alle stadier av salgsprosessen, fra den første kontakten og informasjonsdeling til møteplanlegging og oppfølging etter møtet for å få avtalen i havn.

Mer enn nysalg: Pleie av eksisterende kunder

Men oppfølging stopper ikke med nysalg. Det er også viktig for å opprettholde forholdet til eksisterende kunder. De er tross alt allerede kunder, og det er alltid både billigere og enklere å beholde dem og selge mer til dem.

Avtal et møte

Det er ingen forpliktelser ved å ta et møte med oss, men vi håper selvfølgelig at vi sammen kan finne gode løsninger for hvordan du kan bruke LeadJabber i din salgsstrategi.

Om LeadJabber

Leadjabber er et selskap som drives av lidenskap for salg og en forpliktelse til å hjelpe bedrifter med å nå sine salgsmål. Med et team av erfarne automatiserings- og salgseksperter og en dyp forståelse av outreach-metodikken, er LeadJabber dedikert til å gi salgsteamene de verktøyene og ressursene de trenger for å lykkes.
LeadJabber gjør hele salgsteamet
ditt mer effektivt. Slutt å ringe kaldt
og haen-til-en-samtaler i stor skala.
Privacy Policy
© Copyright 2024 LeadJabber AS

Boka en demo

Lämna dina kontaktuppgifter nedan för att begära en demo med oss.
SE kampanje - Request a demo

Få e-bok

Vennligst legg igjen kontaktinformasjonen din nedenfor for å få tilsendt e-boken
E-bok landingsside form

Avtal et møte

Vennligst legg igjen kontaktinformasjonen din nedenfor for å avtale et møte.
Request a demo

Book et Møte

Book et møte med oss i skjema nedenfor