Er du fornøyd med resultatene av annonseringene dine?

De fleste svarer enten tja eller nja på dette. Mest fordi annonsering koster og man ønsker å få mest igjen for penger brukt. 

Problemet er sjelden trafikken man genererer, men hvordan man utnytter trafikken man får.

Utnytt trafikken du betaler for

Det blir ofte snakket om at ca 1 til 5 prosent er i marked for å kjøpe her og nå. Men burde man ikke utnytte de større prosentene som ikke er helt klare for å kjøpe?

Oppfølging er nøkkel

Kom i posisjon til å følge opp "alle" som er interessert i det du tilbyr, uavhengig av om de er kjøpsklare her og nå.

Hvordan gjør vi det?

Automatisering er et nøkkelord, men også kunnskap om å fange opp interesse før de forlater nettstedet ditt.

Avtal møte med LeadJabber

Klikk på knappen under for å enkelt avtale møte med oss. I møtet vil vi lære mer om hvordan dere jobber i dag og du vil få et konkret forslag til hvordan dere kan utnytte potensialet i trafikk mot nettstedet deres.

UTFORDRINGEN

Vi har alle behov for flere leads og kunder. En veldig kjent metode er å bruke penger på annonsering på forskjellige relevante plattformer. Med relevante menes plattformer der målgruppene man ønsker å nå er tilstedet.

Utfordringen mange er godt kjent med er ikke nødvendigvis det å få relevant trafikk, men heller det å sikre at flest mulig gjør det du ønsker i form av å konvertere til en henvendelse, et møte eller foretar et kjøp.

Det er dessverre sånn at de som er klare for å kjøpe her og nå er i undertall, mens de som er "kun" interessert innehar majoriteten sånn rent prosentmessig.

LØSNINGEN

Løsningen handler om å slutte å håpe på det beste, men heller påvirke resultatet i sitt eget favør. Tross alt ønsker vi å få flest mulig konverteringer i form av henvendelser, møter og salg.

For å kunne påvirke resultatet trenger vi å sikre at alle som er enten klare for å kjøpe nå eller interesserte blir "fanget opp". I tillegg må vi bruke automatisering for å sikre en smart oppfølging både kortsiktig og langssiktig.

Vil du vite mer om hvordan vi kan gjøre dette for deg kan du sette opp et møte med oss. Så kan vi sammen finne ut om et samarbeid kan passe for begge parter.

Hvordan går vi frem

Hvordan fungerer dagens salgsprosess og ikke minst, hvordan jobbes det med oppfølging.
Vi tar en prat om hvordan dagens salgsprosess fungerer i praksis for dere. Det er ingen prosesser som er helt like, men stort sett vil alle likevel ha de samme målene i form av flere konverteringer.

Det er en kjent sak at alle salg ligger i oppfølging og det er her vi oftest kan gjøre den store forskjellen. 

Kreativitet for å kunne "fange opp" det som er interessert, samt smart automatisering i bakkant vil gi en bedre oppfølging. God oppfølging gir bedre avkastning på trafikken man betaler for.  
Avtal et møte med oss

Se om våre løsninger kan
være noe for dere

Klikk på knappen under for å enkelt avtale møte med oss. I møtet vil vi lære mer om hvordan dere jobber i dag og du vil få et konkret forslag til hvordan dere kan utnytte potensialet i trafikk mot nettstedet deres.

Om LeadJabber

LeadJabber har egenutviklet software for prosessautomatisering. Systemet vårt gir oss muligheten til å kunne automatisere salg, markedsføring og service. Systemet er laget av mennesker som har ulik kompetanse som utvikling og automatisering, salg og markedsføring. 

Få e-bok

Vennligst legg igjen kontaktinformasjonen din nedenfor for å få tilsendt e-boken
E-bok landingsside form

Be om demo

Vennligst legg igjen kontaktinformasjonen din nedenfor for å be om en demo
Request a demo